Časté močení

Dobrý den,jmenuji se Jana. A moc bych prosila o Váš názor. Můj problém začal angínou. PO doužívání penicilinu jsem měla bílkoviny v moči,takže jsem dostala další antibiotika. Na ty se mi projevila alergická reakce,takže jsem dostala jiná(zanocin). Jenomže se objevili potíže s močením. velmi časté močení,s normálním objemem moči. Proběhly testy moči,v pořádku. Ale v té době jsem již doužívala antibiotika. A jaksi ,,preventivně" jsem dostala opět ta samá antibiotika,kdyby to byl náhodou zánět,bylo mi řečeno. Jenomže potíže s močením nepřestaly,ale změnily se na velmi časté nutkání k močení o velmi malých objemech. Lékařka mi řekla,že je to stresem,ať doberu antibiotika. Takže jsem je dobrala. Na konec se stalo to,žejsem doužívala 3 antibiotika před 4 dny ,vypiji kolem 2 litrů denně a jdu na wc třeba jenom jednou nebo dvakrát. Podle mé lékařky je to normální. Ale já jsem před nemocí chodila wc cca 6 krát za den. Lékařka mi neprovedla žádné krevní testy o vyšetříní u odborníka se ani nezmínila. Proto bych se chtěla zeptat,zda je tento stav opravdu ,,normální" a nebo mám vyhledat odborníka sama?? Děkuji moc za radu!!

Odpověď odborníka:

Domnívám se, že při normálním příjmu tekutin (1,5-2 litry) byste měla jít močit 4-6x denně. Pokud máte pocit, že vaše lékařka nevěnuje vašim obtížím dostatečnou pozornost, obraťte se na urologa.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x