Černá stolice

Dobrý den, po několik dní jsem si všimnul, že mám zčernalé zabarvení stolice.. V poslední döbě jsem byl sportovně vytížený a bral sjem Ibalginy na tišení bolesti.. Nevíte o co by se mohlo jednat..? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Martine! Může se docela dobře jednat o krev ve stolici, doporučuji co nejdříve kontrolu u lékaře! Čeká vás nejspíš gastrofibroskopie a dost možní kolonoskopie. Jsou to nepříjemná vyšetření jakousi "hadicí". Je velmi pravděpodobné, že jste si způsobil žaludeční nebo dvanáctníkové vředy. Mimo to je pravděpodobné, že jste užíváním ibalginu maskoval svalovou bolest a poškodil si tak i svaly. Dále je možné, že jste si poškodil i ledviny, pokud byly dostatečně poškozené i svaly a vy jste dost nepil. Každá bolest má svůj smysl!! Obvyklým smyslem akutní bolesti je ulevit přetíženému a poškozenému místu, aby se mohlo zahojit. Doufám, že to ve zdraví přečkáte a že Vás to vyléčí z chuti podobné experimenty opakovat.

 
Líbí se vám odpověď?
+8 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: