Černání nehtů

Dobrý den,na nehtech rukou se mi už delší dobu dělají svislé tmavé-šedé čáry.Na nohách některé nehty mám celé šedé,některé jen po okrajích.Na pedikůře mě řekli,že to můžou dělat léky na vysoký tlak.Ani kožní lékař mě nepomohl.Můžete mi prosím poradit,kam se obrátit?

Odpověď odborníka:

Může jít o růstovou poruchu související s věkem, užívanými léky, nedostatečným prokrvením končetin, může být i přidružená bakteriální či plísňová infekce. Doporučuji mykologické a bakteriologické vyšetření z nejvíce postižených nehtů, užívejte methionin kapsle.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x