Černáni nohou

Prosím o radu,asi před rokem mi začala tmavnout kůže na nohou od kotníku nahoru.Dnes mám tento problém i na druhé noze.Bolesti žádné nemám.Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, popsané změny zbarvení kůže často ve vyšším věku přicházejí při žilní insuficienci, tj. při poruchách žilní stěny. Vyhledejte svého obvodního lékaře nebo dermatologa pro diagnostiku a léčbu.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-11 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Dráždivý tračník
Články: Dráždivý tračník
Nejodvážnější lékařské...
Stres a zimní únava? 7 tipů, jak je zkrotit
Články: Stres a zimní únava? 7 tipů, jak je zkrotit
Krátké dny, vstávání za tmy...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: