Černé skvrny na zubech po antibiotiku soxybene

Lékař diagnostikoval boreliozu- skvrna typická 30 cm. Naordinoval antibiotika Doxybene na 3 týdny, beru je 4 dny a na zubech se mi dělají černé skvrny. Nevím zda zůstanou, nebo se stratí po ukončení léčby. Poradíte mi zda neexistuje nějaká pomoc? Třeba vitamíny, nebo něco ... Lékař je na dovolené Děkuji Lea

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zbarvení zubů při léčbě doxycyklinem bylo popsáno při jeho podávání u dětí do 8 let věku. Po přerušení léčby byl popsán ústup skvrn. Borreliozu je možné léčit i jinými antibiotiky (i když doxycyklin patří mezi léky první volby), doporučuji proto kontaktovat lékaře , který Vašeho nepřítomného lékaře zastupuje, a požádat ho o případnou změnu léčby. Pokud by skvrny nezmizely, je možné domluvit se se stomatologem na případné korekci barvy zubů.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Duomox 1000 Chtěl bych se zeptat jestli když beru antibiotika Duomox 1000, tak...
  • Chylozní sérum Byla jsem darovat krev a z transfuzní stanice mi přišel dopis...
  • Mycoplasma pneumoniae Asi tak měsíc jsem marodil, než mi zjistili mycoplasma...
  • Bílý povlak na jazyku Na sliznici v ústní dutině a i na jazyku mám bílý...
  • Krev v hlenu z krku Je mi 26let, nekuřák. Už dva měsíce mě poboliva v krku a...
  • Bulka v prsu Mám se bát, když je bulka v prsu citlivá a již dva měsíce nemizí...
 
Kam dál
Naposledy čtené: