Červená barva kůže na genitálu

Dobrý den, už půl roku se mi vyskytuje na varlatech a penisu červená barva kůže. Začalo to pupínkem, který jsem škrábal a později se z toho stala červená ,,skrvna´´, která se mi nyní rozšiřuje až k žaludu. ,,Vyrážka´´ mě pálí, když mám sušší kůži, tak se ta kůže loupe. Když mi na to ve sprše teče teplá voda, tak je to chvíli příjemné (bez pálení a nepříjemného pocitu). (Mohlo by to být příznak od hemeroidů, které mám už přes rok) Případně, poradil by jste mi nějakou léčbu hemeroidů? Předem moc děkuji za odpověď. Hezký den. Roman.

Odpověď odborníka:

příčin může být více od alergie přes mykózu. Vše by mohl pokrýt lék pimafucort, který si můžete koupit bez receptu,

MUDr. Ludmila Jelínková
MUDr. Ludmila Jelínková

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Kožní ordinace, Davídkova 83, Praha 8

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: