Červenání

Dobrý den, mám prosbu. Existuje něco jak zmírnit červenání ? Když jsem nervózní, začnou se mi dělat červené fleky v dekoltu a podél čelisti, velmi mě to trápí. Chystám svatbu a bojím se ,aby se mi něco takového nestalo právě v den ,,D". Je možné tento problém nějak zkorigovat, popřípadě použít solária nebo nějakou vhodnou korekční kosmetiku?? Děkuji moc za odpověď

Odpověď odborníka:

Červenání vlivem emocí je záležitost psychická a z kožního hlediska se s tím nedá nic dělat. Na den svatby doporučuji užít spíše nějakou uklidňující pilulku (Neurol apod.), která zmírní i tyto vegetativní projevy.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: