Červenání

Dobrý den, Než jsem položil tenhle dotaz, tak jsem si načet už mnoho jiných odpovědí a z mojí předchozí zkušenosti vím že, vždycky dostanu odpověď, která nic neřeší a je odfláknutá, jako například že mám navštívit psychiatra nebo že to tak prostě je, ale já bych chtěl dostat odpověď z lékařského hlediska ne z psychického, nějaké nesmysly že je to sebevědomím, ani se nedivím že je nižší když to prostě nejde, jste červený u tabule ve škole, všichni na vás ukazují prstem, to prostě jinak nejde. Takže to byl úvod a byl bych velice vděčný za odpověď. Takže za dobu co se červenám, jsem zjistil hodně věcí. Takové to klasické červenání, když si vedle vás sedne na obědě pěkná holka, když čtete referát atd.. se dá snést, ale když jste jenom vyvolaný např. v angličtině a zčervenáte, nebo když učitel něco vykládá a je zrovna u vaší lavice a pozornost je upřená na vás to se nedá snést(mám 17 let a ve třídě kluků si připadám jako debil), ale zvláštní na tom je, že to tak není po káždé, jsou dny kdy se nezčervenám i když mluvím před lidma, je to spojené totiž s jinou věcí a to je masturbace, vím zní to zvláštně ale je to tak, znám svoje tělo. Po masturbaci se někdy zčervenám a pak jakoby na tváři popraskají ty tkáně (nevím co tam je) a červenám se mnohem víc, stačí když se nahnu abych si zvedl tužku ze země a to jsem jenom doma, spočívá to s jiným problém že se mi po masturbaci blbe močí, pocit ze je v mocove trubici hodne spermatu a po moceni mam pocit ze tam ještě něco je nebo ráno když mám trošku mokro(sperma), tak se tak blbě močí a furt pocit plnosti mocaku, objeví se mi i cervene fleky na tvari při moceni. Bral jsem léky proti zánětu, ale zánět to není. Prosím, nevím co stím, jak je to možné že když dlouho nemasturbuju tak se tolik nečervenám, jenom když se mi připlete trochu spermatu do močení a už me to bolí. Stačí se trošku vzrušit a už citím na tvaři teplo a červený flek, protože mi kousek spermatu vytek. Nedělám si srandu, pokud si nevíte rady s odpovědí zkuste to prosím poslat někomu jinému. Nedokážete si představit jak to omezuje,nemůžu hrát ani v kapele.. Děkuji za přečtení

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Nejsem si jistý, že Vaše obtíže mají urologický podklad. Po ejakulaci můzě samozřejmě zbytek spermatu zůstat v moč trubici a poté první močení může být trochu nepříjemné. Nicméně neexistuje mechanismus, jakým by vám močení či ejakulace ovlivňovala překrvení tváří. Doporučuji určitě dovyšetřit cestou praktického lékaře, vyloučit vysoký tlak, cévní onemocnění a po vyloučení organického postižení jistě jak jste již avizoval doporučuji pohovor s psychologem. LM

MUDr. Ladislav Mašek
MUDr. Ladislav Mašek

Specializace: Urologie
Pracoviště: Urologie Ukrajinská, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: