Červené mapy

Minulý týden jsem byla u kožní s exemem na stehnech a hýždích. Předepsala mi advantan a lipobasi a desloratadin mylan 5 mg. Po týdnu se mi objevily na holeni tyto červené mapy (místo nesvědí, nepálí, není hrubé, ani jinak strukturované). Po silnějším dotyku barva na chvíli zesvětlá. Nevím, zda je mezi léky a tímto souvislost, ale před objevenim vyrážky jsem nedělala nic mimořádného. Vyrážka se objevila z ničeho nic. Prosím poraďte. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Radím navštívit ošetřujícího dermatologa, aby zavedl účinnou terapii. s pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x