Červené pupínky na penisu

Po nechráněném styku s mou přítelkyni mi na žaludu vyskakali takové červené pupinky, v podstatě zarudnutí a začalo to nepříjemné svědit. Po stáhnutí předkožky to trošku zabolí a svědí tk vice. Nevíte co by to mohlo být, četl jsem o kvasinkové infekci, tak proto se ptám, jestli mám začít používat canesten nebo něco na podobné bázi Děkuji

Odpověď odborníka:

Podle popisu se nejspíše jedná o nespecifické podráždění kůže penisu, kombinaci s kvasinkovou infekcí nelze vyloučit. Udržujte běžnou hygienu penisu, pokud budou obtíže nadále přetrvávat, můžete aplikovat Canesten krém do úplného vymizení obtíží a pak ještě alespoň týden. Zeptejte se přítelkyně, jestli nemá také obtíže se svěděním či výtokem, v takovém případě by se měla přeléčit také/vyhledat gynekologa.Pozn. kvasinková infekce je velmi běžná a postihuje i věrné páry - kandidy patří k organismům, které zcela běžně osidlují sliznice, při jejich přemnožení pak vznikají obtíže.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x