Červené tečky na žaludu

Před týdnem jsem měl nechráněný pohlavní styk se svojí přítelkyní. O dva dny později se mi objevily malé červené tečky na žaludu. Ze začátku mě pálilo močení ale to už přestalo a někdy to trochu bolí. Začal jsem používat Canesten krém. Malinko se to zlepšilo. Po masturbaci se to ale zase objevilo a tentokrát ve větším množstvím (Viz. foto). Pořád si to mažu Canestenem ale bojím se že je to něco horšího. A k doktorovi se mi moc nechce. Děkuji za radu.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při pohlavním styku dochází k podráždění kůže stejně jako při masturbaci. Proto byste měl obě aktivity po dobu léčby vynechat. Po zhojení je potřeba genitál vždy po aktu ihned umýt. Někdy jsou oplachy v heřmánku úspěšnější jak Canesten. Pokud potíže neodezní nebo by měla i partnerka příznaky, tak je vyšetření na kožním vhodné

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: