Červené tečky na žaludu po pohlavním styku. ( stále se opakuje)

Dobrý den. Mám dotaz k mému problému, který se mi neustále vrací, jakmile změním partnerku. Na žaludu mi vyskáčou na pár dní červené tečky a pociťuji svědění. Byl jsem už několikrát s problémem na kožní ambulanci, kde jsme zkoušeli nasadit mastičky ( Imacort, Clotrimazol), které však působí jen dočasně a problém nevyřeší úplně. Pouze odezní příznaky. Partnerka má také vždy gynekologické problémy ( svědění, výtok- příznak kvasinek). Doktorka mi jeden čas zkoušela nasadit i antibiotika, která pomohla tak na půl roku a pak se vše vrátilo k tomuto stavu. Už začínám být bezradný. Nevím, jestli jsem přenašeč nějaké nemoci, nebo alergický na změnu poševního PH, ale každopádně bych se tohoto problému už rád definitivně zbavil a nemusel každé své nové partnerce vysvětlovat proč má gynekologické problémy. Předem vám děkuji za vaší odpověď a radu.

Odpověď odborníka:

Vámi popisované potíže bývají obvykle způsobeny kvasinkovou infekcí, pro to svědčí i dobrý léčebný efekt antimykotických krémů. Je nutné aplikovat protikvasinkové krémy (Clotrimazol) ještě alespoň týden po vymizení klinických příznaků, jinka dochází často k recidivám. Doporučuji ještě použití mýdel pro intimní hygienu s nižším pH.

MUDr. Jaroslav Urbánek
MUDr. Jaroslav Urbánek

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: soukromá kožní ambulance, Olomouc

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: