Červené, zduřené fleky

Dobrý den, prosím chtěla bych se zeptat: asi před 5 lety jsem si po konzultaci s paní doktorkou došla na chemický peeling a po první kůře jsem další musela zrušit,protože mě obličej velmi pálil. Po nějaké době se mi na obličeji začaly dělat červené,lehce zduřené fleky a to při každé změně počasí,při koupání a dalších podnětech. Na kožním mi bylo řečeno,že se možná jedná o atopický ekzém ale bohužel nic nepomáhá. Moc prosím,poraďte co bych mohla udělat. Pracuji hodně mezi lidmi a někdy jsou jejich pohledy pro mě nemilé.

Odpověď odborníka:

Milá Petro, zduřené fleky je popis dosti netypický pro atopický ekzém, ten by měl především výrazně svědit, loupat se a projevy by neměly být jen na obličeji. Spíše se asi jedná o rosaceu ev.rosaceiformní dermatitidu. Zkuste Rozalox a chtělo by to vyšetřit i žaludek kvůli ev. výskytu helikobaktera.

MUDr. Jitka Dobešová
MUDr. Jitka Dobešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Dermatovenerologická ambulance Nemocnice Šternberk

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: