Cerveny flek na penisu

Dobry den,chci se zeptat,mel jsem kdysi na penisu,takovou vyrazku,byl jsem stim u lekare a dostal jsem na to masticku,nevim co uz to bylo zac,ktera mi problem vylecila,ale pripada mi ze ta masticka zpusobila rozsireni a zcervenani penisu,mam uz to delsi dobu a chtel bych se toho nejak zbavit,dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, v prvé řadě nevím, co to je " kdysi" jsem měl mastičku. Může to být doba i několik let. Pokud to bylo opravdu dlouho, nemělo by to mít nic společného. Rozšíření cévek a zvýšení zarudnutí by mohla snad způsobit silnější kortikoidní mast. Po dlouhé době by však projevy měly odeznít. Pokud zarudnutí dlouho přetrvává a třeba se zvětšuje, zkuste aplikovat např. krém Cicaplast balzám B5 ( bez receptu v lékárně), pokud bude projev přetrvávat navštivte raději kožní ambulanci v blízkém okolí.

MUDr. Radka Zimolová
MUDr. Radka Zimolová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Kožní-lymfologická ambulance a kosmetika, Nemocnice Atlas Zlín

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: