Chlamydie???

Začátkem března jsem měl nechráněný pohlavní styk se slečnou, která mi 3 dny na to oznámila, že nějak nastydla a že jí její doktor předepsal na zánět močových cest antibiotika Macmirror komplex V s vaginálním užitím ve formě 8 čípků. V tu chvíli jsem jí neměl důvod nevěřit, ale po konzultaci s kamarádku, která mi řekla, že vaginálními antibiotiky se léčí pouze některé STD a různé výtoky a kvasinky a chlamydie, tak jsem znejistěl. Slečna se se mnou po mém dotazu na chlamydie už dál nechtěla stýkat, takže jsem navštívil svou praktickou doktorku, která mi tedy předepsala také Macmirror komplex v tabletkách po 8 hodinách. Ale ještě před tím asi 1 měsíc po rizikovém styku se dostavil úplně rozbolavěný hrtan, každé polknutí bolelo. Po užití antibiotik se to uzdravilo, ale já stejně nevím, zda to byly příznaky chlamydie nebo jen angina a kdyby to byly chlamydie, tak jak poznám, že jsem je úspěšně vyléčil.... Přikládám foto a prosím Vás o radu... Děkuji moc, Karel

Odpověď odborníka:

Zeptejte se prosím slečny o jakou infekci se jednalo.
Jsou 2 druhy chlamydii plicní a močové.
Nevím, jaká antibiotika jste užíval a kolik dní.
Kdyby se jednalo o močové chlamydie , tak by se museli přelečit i celkovýmí antibiotiky.¨

MUDr. Eva Hnatyšanová
MUDr. Eva Hnatyšanová

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Ordinace Praktického lékaře, Praha 1

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: