Chronický zánět močáku a kopřivka

Dobrý den, už delší dobu mám problémy s močovými cestami-záněty, občas se mi objeví i gynekologické záněty. Doktor mi před nedávnem řekl, že mám chronický zánět močáku. Předepsal mi antibiotika na tři měsíce(nitrofurantoin retard). Dále jím vitamín B a lactobacilus forte. Nicméně už před užívánm léků se mi vyskytla drobná vyrážka - jakoby kopřivka na nohou. po pár dnech zmizela, tak jsem tomu nevěnovala pozornost. Nyní se opět objevila a to na více místech (ruce, krk, nohy). Jsou to drobné skoro neviditelné pupínky, které trochu svědí. Nikdy jsem nebyla na nic alergická,ani si neuvědomuji, že bych jedla něco neobvyklého.Chci se tedy zeptat,jestli není možné, že by ona vyrážka měla něco společného s tím zánětem. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Bez podrobného vyšetření se nemohu vyjádřit přesně, ale mohlo by jít i o alergickou reakci na užívané léky. Navštivte kožního lékaře.

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: