Chuť na sex a bolest při styku při antikoncepci

Dobrý den, s přítelem jsme spolu už 2 roky a zezačátku když jsem nebrala antikoncepci jsem měla stále chuť na sex. Po tom co jsem začala užívat Lindynette už chuť na sex vůbec nemám, a chci se zeptat, jestli za to může i ta antikoncepce.? Navíc od minulého roku mě trápily záněty a i teď někdy při styku se mi ,,odře" levý pysk a je to opravdu nepříjemné, čím to může být?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, některé ženy mohou vnímat snížené libido při užívání antikoncepce. Odření pysku při styku může být způsobené nedostatečnou lubrikací.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x