Chutě v abstinenci

V minulosti jsem užívala pervitin a to po dobu téměř 6-ti let. S užíváním jsem přestala svépomocí vlastně ze dne na den a to ,když jsem zjistila že jsem v prvím měsíci těhotenství. Průběh těhotenství nebyl úplně bez obtíží (v průběhu celého těhotenství jsem trpěla extrémními nevolnostmi spojenými s křečemi v oblasti žaludku), ale nakonec vše dobře dopadlo a nyní mám krásného a naštěstí i zdravého ročního chlapečka. Po celou tu dobu jsem čistá a hodlám v tom pokračovat, ovšem nedávno jsem přestala kojit a od té doby se u mne objevují dost intenzivní "chutě" mezi projevy těchto stavů je zrychlený tep, pocení, zrychlené jakoby povrchové dýchání, třas snad každého svalu v těle, sucho v ústech a jakoby napjaté žíly (tenhle pocit se špatně vysvětluje, pervitin jsem užívala především nitrožilně a je to stejný pocit který se objevuje těsně před aplikací, nejvýstižnější pojmenování by bylo asi "hladová žíla"). Nejhorší na tom je že přicházejí bez zjevné příčiny a to i nekolikrát do týdne!!! Začínám být zoufalá, nevím jak se toho mám zbavit, doma se mi nakonec vždy podaří tyhle "chutě" nějak zažehnat, ale občas se vídám s některými přateli z dřivějška a někteří stále drgy užívají, mám strach jak by to mohlo dopadnout kdyby mne to chytlo s nimi. Zkoušeja jsem si na internetu vyhledat nějakou doléčovací skupinu ale nic jsem nenašla. Existuje nějaké medicínské řešení??

Odpověď odborníka:

Milá Nicol, moc a moc blahopřeji ke zvládnutí těhotenství a vlastně i dalšího období- jste statečná ženská. Myslím, že byste se mohla obrátit na pražský Sananim, který organizuje řadu programů pro různé cílové skupiny. Pracují zde také lékaři, takže se Vám dostane odborné pomoci.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: