Chybějící menstruace po vysazení hak

  • Dotaz od: Andrea Bednářovå
  • Publikováno: 21.9.2016
  • uLékaře.cz

Dobry den, v červnu 2016 jsem ze zdravotnich duvodu musela vysadit antikoncepci. je mne 17 let a antikoncepci Bonisa jsem brala 2 roky.menstruace se nedostavila ani po 2 injekcich na vyvolání menstruace u gynekologa. prosim, poradte. Děkují andrea

Odpověď odborníka:

dobrý den, bohužel Vás musím odkázat na Vašeho lékaře, bude třeba ultrazvuk sliznice a léčba hormonální.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kvasinková infekce pochvy
Články: Kvasinková infekce pochvy
Kvasinková infekce pochvy...
Pomozte si cvičením od bolestí zad
Články: Pomozte si cvičením od bolestí zad
Základem zdraví je zůstávat...
Lidské tělo vědcům ukazuje, jak zničit zánět
Články: Lidské tělo vědcům ukazuje, jak zničit zánět
Zánět patří k mechanismům...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Je pro vás menstruace utrpením? Může jít o signál jiné nemoci!
Bolest zad nepodceňujte – může jít o vážný problém
Články: Bolest zad nepodceňujte – může jít o vážný problém
Stává se vám často, že vás...
Ukládá se chřipka
Články: Ukládá se chřipka "na srdce"?
Chřipka nemusí vždy...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: