Cilest

Dobrý den paní doktorko, před měsícem jsem přešla z HA Lindynette 20 na Cilest. Moje gynekoložka mi doporučila začít s cilestem první den krvácení. Menstruace proběhla v pořádku ale plynule přešla v hnědý výtok. Dnes beru předposlední prášek z blistru cilestu a výtok je stálý. Zajímalo by mě, jestli je to normální nebo bych se měla nechat vyšetřit. Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, takové špinění se může objevit při přechodu z jednoho typu antikoncepce na druhý. Může být způsobený i opomenutím užití tabletky. Problém by měl odeznít během 1-2 příštích cyklů, kontaktovat lékaře bude nutné jen když se tak nestane.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Játra v ohrožení: jak poznat problém
Články: Játra v ohrožení: jak poznat problém
Játra jsou životně důležitý...
Karcinomy štítné žlázy
Články: Karcinomy štítné žlázy
Karcinom štítné žlázy je...
Vyšetření prostaty
Články: Vyšetření prostaty
Při vyšetření prostaty...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x