Cipralex, pocení, neurol

Dotaz ohledně antidepresiv cipralex, Druhým týdnem jsem dle navodu lékařky začal brát 1 celou tabletku leku cipralex po jídle. První tyden sem bral pouze pulku tabletky a nic se nepocitoval. Ale dnes byl problem. Ikdyž musím zmínit že mě vyvedly z míry nějaké věci. Začali mě návaly horka, pocení rukou i celeho těla...nechut k jidlu nemuzu nic snist. Jak mam postupovat. Ještě bych podotkl že mam i jine onemocneni jako reflux jicnu, vrozenou jednu ledvinu a poruchu glukozove tolerance. Ale to stim zřejmě nesouvisí. Posledni otazka zdali muzu na momentalní nervove potize vzít i k těmto antidepresivum neurol? Dřiv jsem ho při akutni potižích bral, ale neměl jsem k tomu antidepresiva. Svého psyhiatra budu kontaktovat taktéž

Odpověď odborníka:

K Cipralexu můžete Neurol v případě nutnosti užít. Co se týká popsaných obtíží, mohou, ale nemusejí s navýšením dávky souviset. Co nejdříve kontaktujte svého lékaře, jak píšete, abyste se domluvili na další strategii léčby, a pokud by se obtíže horšily nebo Vás zkrátka obtěžovaly nebo znepokojovaly, doporučuji vyhledat Vašeho praktického lékaře, i proto, aby se vyšetřilo, zda popsané obtíže souvisejí s užíváním Cipralexu nebo nikoli.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x