Ciprinol a fungicidní superinfekce

Mám zánět močového měchýře a můj lékař mi předepsal Ciprinol 250. Dříve jsem měla prolémy s kvasinkami. Dnes jsem začala pociťovat příznaky jako když mi kvasinky začali poprvé. Myslím, že to spustili ty antibiotika. Myslíte, že mám antibiotika vysadit, nebo je nahradit jinými? Děkuji

Odpověď odborníka:

Ani vysadit, ani nahradit jinými. Doporučuji potvrdit kvasinkovou infekci u gynekologa nebo všeobecného lékaře a zvolit vhodnou léčbu kvasinkové infekce, pokud je skutečně přítomna a pokud se nejedná například o projev infekce močových cest bakteriemi. Vysazení nebo změnu léčby infekce močových cest Ciprinolem sama neprovádějte, poraďte se s ošetřujícím lékařem - při předčasném ukončení léčby nebo neuvážené záměně za jiný lék (přičemž sama si jiné antibiotikum nemůžete naordinovat, bez lékařského předpisu) by mohlo dojít ke zhoršení infekce nebo jejímu vzestupu do ledvin.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Noční pocení Zdravím, posledních pár týdnů trpím nočním pocením, zkoušel jsem...
  • Bolest v lýtku Chtěla bych se zeptat. Je mi 17 let a již druhým rokem používám...
  • Hpv virus Chtěla bych se zeptat, jak máme s přítelem postupovat při léčbě HPV...
  • Sucho v ústech Dobrý de, paní doktorko, mám již několik let problém se štítnou...
  • Střevní bakterie v pochvě a moči Pane doktore, jsem už zoufalá, pořád trpím...
  • Zánět v zubu Chtěla bych se zeptat. Z důvodů, že mi má zubní lékařka navrtala...
 
Kam dál
Naposledy čtené: