Ciry vytok v tehotenstvi

Dobry den, jsem na zacatku 5. mesice tehotenstvi. Po celou dobu me trapi mykoza. Nekolikrat jsem dostala Canesten a nezabral. Pak jsem dostala vaginalni krem Gyno-Daktarin na 1 tyden. Po par dnech jsem mela ciry vodnaty vytok. To se stalo jednou a dnes znovu po 2 dnech dobrani. Lekla jsem se, jestli to neni krev, ale byla to zase voda. Je to normalni nebo to muze znamenat neco vaznejsiho, jako prosakovani plodove vody? Dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Dagmar. Stav může být způsoben krémem. Plodová voda obvykle neprosakuje. Máte-li pocit, že může jít o plodovou vodu, vezměte si vložku a jděte do nejbližší porodnice.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Trápí vás opary? Vlhké hojení si s nimi poradí
Články: Trápí vás opary? Vlhké hojení si s nimi poradí
Na počátku je nepříjemné...
Nedovolte aftům zahájit invazi
Články: Nedovolte aftům zahájit invazi
Možná je znáte. Malé...
O čem sní slepci...
Články: O čem sní slepci...
Přemýšleli jste někdy, jak...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Tlak na hrudi neznamená hned infarkt. Může jít „jen“ o rozhozené zažívání
Játra v ohrožení: jak poznat problém
Články: Játra v ohrožení: jak poznat problém
Játra jsou životně důležitý...
Zánět žil
Články: Zánět žil
Zánět žil, flebitida, se...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x