Citalopram

Dobrý deň, prosím Vás, existuje nejaké liečivo, ktoré by ma dokázalo zbaviť stuhnutia svalov, ktoré je vedľajších účinkom Citalopramu?

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Co se týče Citalopramu jako u všech SSRI jeho vedlejší účinky jsou nevýznamné, svalové napětí jako vedlejší účinek je málo pravděpodobný. Nicméně lze asi bez rizika zkusit myorelaxanc Guajacuran, které je volně prodejné v lékárně. Svalové napětí jako takové bývá způsobeno úzkostí či potlačováním emocí. V každém případě by konečné slovo měl mít váš lékař. S pozdravem MUDr. Miroslav Sekot

MUDr. Miroslav Sekot
MUDr. Miroslav Sekot

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: Hélio - centrum pro duševní zdraví

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Tsh nula Vím, že dotazů ohledně výsledků krve je na stránkách hodně. Hraniční...
  • Svědění v konečníku Nikomu sem to zatím neříkal, ale svědí mě v konečníku a ve...
  • Glioza Sdělte mi, prosím, co je to glioza, její příčinu a prognózu. Děkuji.
  • Gastroskopie Chtěl jsem se zeptat na vyšetření žalutku,v tel.jsem viděl pořed...
  • Zánět šlach Pane dokotre, již 14 dní mi bolí šlachy na pravé ruce. Dostala...
  • Zánět vaječníků a ledvin Při návštěvě gynekoložky jsem zjistila, že mám zánět...
 
Naposledy čtené: