Citlivý jazyk

Prosím, o radu. Cca měsíc mám divný pocit v ústech. Mám citlivý jazyk, jako bych si ho spálila hoským čajem a teď se přidala kyselá pachuť v ústech. Ráno, když vstanu, tak je to vcelku v pohodě, ale s přibývajími hodinami se začínají potíže stupňovat a nejhorší je to navečer. Jím vcelku zdravě, nepijku, nekouřím, sladkému neholduji. Jiné potíže nemám, beru jen Symbicort na astma a hořčík. Nasadila jsem navíc B-Komplex forte, Někde jsem četla, že může jít o překyselení organismu, tak jsem nasadila 3x denně probiotika. Předem Vám velmi děkuji za radu.

Odpověď odborníka:

Doporučovala bych stomatologické vyšetření, aby se zkontroloval stav sliznice. Může se jednat i o gastroezophageální reflux, kde by pomohly léky snižující tvorbu kyselé žaludeční šťávy v žaludku.
Důležité je důsledné vyplachování dutiny ústní po inhalaci Symbicortu, kdy při nedostatečné hygieně ústní může dojít ke změnám na sliznici.
Zkuste vyměnti zubní pastu a pravidelně vyplachovat dutinu ústní solními roztoky.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: