Clostilbegyt

Dobrý den. Chtěla bych otěhotnět,ale mám problém. Můj lékař mi řekl,že mi nerostou vajíčka(možná to špatně říkám,ale vy mi budete jistě rozumět).Napsal mi clostilbegyt,který jsem brala 2měsíce,ale bez úspěchu.Bavila jsem se s kamarádkou ,která tyto prášky také brala a řekla mi že je divné,že jsem nechodila během léčby na kontrolu aby doktor věděl jak léky účinkují.Nyní mi opět napsal léky,ale nedostala jsem menstruaci už 48dní,test jsem si dělala ale byl negativní. Volala jsem lékaři a ten mi řekl,že mám přijítaž další týden pokud měsíčky nepřijdou a pokud je dostanu,tak nemám chodit a mám začít brát prášky.Nejsem si jistá jeho postupem a jestli bych neměla vyměnit lékaře.Prosím poraďte!!Děkuji moc Pavlína

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Pavlíno! Na dálku si nedovolím Vám radit, neznám Vás neznám detaily Vaší situace. Poraďte se s ošetřujícím lékařem. Ideální by bylo, kdybyste s ním vklidu osobně pohovořila, nechala si vysvětlit průběh a principy léčby. Máte-li o jeho přístupu pochybnosti, můžete konsultovat jakékoli gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: