Clotilbegyt a prodloužení cyklu

Dobrý den pane doktore,mám problém s otěhotněním. První dítě přišlo na svět po 2,5 letém snažení až mimo jiné po léčbě clomhexalem. Ted se snažíme už 10 měsíc a už mám ukončený třetí cyklus s clostilbegytem. Třetí dávka byla dvě tablety denně. Neřeším že při braní hormonů je mi špatně to přejde. Co mě spíše zaráží a vrtá mi hlavou, je že s pravidelného 28denního cyklu se stal už cyklus 40 denní. Podle testu těhotná nejsem. Dnes 40 den cyklu. Mám jít k lékaři nebo čekat na menzes? Je možné že bych byla těhotná nebo je chyba někde jinde. Je možné,že to opravdu způsobuje Clostilbegyt. Moc děkuji za odpověd. Radja

Odpověď odborníka:

Dobrý den, prodloužení menstruačního cyklu může způsobit celá řada příčin, od hormonálních přes stres, akutní onemocnění až po psychické příčiny. Je možné jak těhotenství, tak prodloužení cyklu z různých příčin. Proto bude nejvhodnější gynekologa vyhledat.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Xorimax Chtela bych se zeptat. Dostala jsem antibiotika Xorimax 500mg, muzou se...
  • Krev v hlenu z krku Je mi 26let, nekuřák. Už dva měsíce mě poboliva v krku a...
  • Nitrodelozni telisko Chtela bych se zeptat, pred 14 dni jsem si nechala dat...
  • Bolesti zad Pane doktore, chtěla bych Vás požádat o radu. Poslední 2 roky mě...
  • Závratě Prosím o radu před týdnem jsem byla odvezena do nemocnice měla jsem...
  • Zánět ledvin Dobre odpoledne, chtela jsem se zeptat zda se z moci da poznat...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x