Co se to deje ?

Včera jako každý den (asi tak už rok a půl ) jsem se díval do tabletu a tak po hodině se mi z ničeho nic rozmaže vidění asi tak na 10 sekund , za 5 minut znova a tak porad dokola . Mohl by jste mi poradit co by to mohlo být ?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je evidentní, že obtížím předchází dlouhodobá zraková práce do blízka. Na to není zrak evolučně uzpůsoben. Nejčastějšími příčinami popsaných problémů jsou skrytá dioptrická vada, porucha slzného filmu a porucha spolupráce očí. Navštivte oftalmologa.

MUDr. Vladimír Korda, Ph.D.
MUDr. Vladimír Korda, Ph.D.

Specializace: Oční lékařství
Pracoviště: OFTEX oční klinika Pardubice a oční centrum Hradec Králové

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Štítná žláza v nepohodě? Trpí také vaše srdce, kosti i oči
Artróza versus artritida
Články: Artróza versus artritida
Pacienti s bolestmi kloubů...
Bolesti zad (1. díl) - příčiny
Články: Bolesti zad (1. díl) - příčiny
Kdo by je neznal, vždyť...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: