Cukání svalů

Dobrý den, měla bych na Vás dotaz. Je mi 19 let. A již několik dní trpím takovým nepříjemným problémem, který se opakuje již podruhé. Poprvé se mi to objevilo 2.6 na 5 dní.Svaly mi cukaly hned po té co jsem se probudila a i v noci, když jsem šla na záchod. Problém je že mi z neznámého důvodu škubali prsty na rukách. Je sice pravda, že jím antidepresiva, ale ty jím již delší dobu a nikdy jsem po nich záškuby neměla ( i když záškuby jako vedlejší příznaky u cipralexu ). A nyní se mi to stalo podruhé. Důvod zase naznám. Začalo to 20.6 a jemné škubání v prstech mám doteď. Problém je v tom, že záškuby mi nyní přešly i do prstů u nohou. A při rychlejší chůzi mám pocit jako by mi tuhl a cukal lýtkový sval a hůře se mi chodilo. Musela jsem na chvíli zastavit a poté zvolnit tempo. Nevím z čeho bych to mohla mít a dost mě to děsí. Je možné, že bych to přeci jen mohla mít z antidepresiv? A bylo by vhodné navštívit i neurologa, i když by mi svaly přestali zase cukat? Nebo bych ho měla navštívit pouze v případě, že se cukání zase objeví. Nebo snad ještě lepší otázka měla bych vůbec navštívit neurologa ? Nebo by stačil obvodní lékař? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zkuste užívat magnesium a pokud potíže neustoupí, obraťte se na obvodního lékaře s žádostí o další řešení.

MUDr. Magdaléna Hlavačková
MUDr. Magdaléna Hlavačková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: neurologická ambulance Uherský Brod

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: