"cukání svalů"

Zdravím, pokusil jsem se nahrát cukání v lýktových svalech. děje se to prakticky neustále, zvýšeně po zátěži. mám vysoký cholesterol 7,2, HDL 1,410, LDL 3,690 může to mít souvislost ? díky za reakci...

Odpověď odborníka:

Dobrý den! Domnívám se, že se jedná o neurologickou poruchu, která se zvýšeným cholesterolem souvislost mít nebude. Byla by vhodná konzultace s neurologem. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
mimické svaly | Od: Jana | 2.6.2014 10:51
Zdravím, prosím o vysvětlení. Před několika měsíci jsem dostala tetanický záchvat, brnění prstů, špatné dýchání, slabost, třes a sucho v ústech, obličej se mi jakoby smrštil z obou stran, ale nešlo o křeč. Z mé původní kulaté tváře se z lícních stran stáhla a udělaly se mi rýhy kolem úst a mezi obočím. Tento stav už mám několik měsíců, tváře mám povislé a upadlé. křečemi netrpím. Lékaři mi nasadili MgSO4 v infuzích několikrát, beru i léky na uklidnění, ale obličej se mi nezlepšil i po tolika měsícíh je to normální stav? Už jsem uvažovala o plastickém zákroku, je mi 38 let. Děkuji Jana
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: