Cukání svalů z minerálky

Dobrý den, koupil jsem si minerálku,1,5l , která měla 600mg Ca(2+) a 200mg Mg(2+). Vypil jsem ji během 3 hodin. A začaly mě během asi 1.5 hodiny cukat hodně svaly. Je mi jasné že pít tolik minerálky naráz je hloupost a už to dělat nebudu, ale zajímá mě, je možné aby se ty dva minerály,nebo jen jeden ( oba dva ovlivňují cukání svalů) vstřebaly tak rychle a tím ovlivnili to cukání ? A nebo to bylo tím že jsem vypil tolik vody naráz ? ( tzn. je jedno co v ní bylo, ale nějak rozhodili jiné minerály v těle) Co si myslíte ? která z možností dává smysl ? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den Dle mého názoru Vaše škubání svalů nemuselo vůbec souviset s tou minerálkou. Ani objem tekutiny tj 1.5l za 3 hod ani množství minerálů není nijak neobvykle vysoké S pozdravem

MUDr. Branislav Holman
MUDr. Branislav Holman

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Interní ambulance, Praha 3

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: