Cviky na rozcvičení chodidla a kotníku

Dobrý den, ráda bych se zeptala, jaké cviky jsou nejvhodnějí na rozcvičení a protažení chodidla a kotníku? Měla jsem zlomeninu 5-té zánartní kůstky, 10 dní v dláze, poté měsíc v sádře s podpatkem. Sádru jsem mohla zatížit maximálně 1/3 váhy, klidový režim. Nyní mám nohu, dle slov lékaře, plně zhojenou a rehabilitace nejsou v mém věku potřeba. Avšak nejsem si vůbec jistá, zda-li nohu nezatěžuji příliš, či naopak málo, a zda-li ji dobře protahuji. Budu velice ráda za jakoukoliv Vaši radu.

Odpověď odborníka:

Vážená paní Kaňoková, bez toho abych nohu viděl nelze poradit přesně co je pro Vás vhodné. Velmi obecně protahovat vše zkrácené, posilovat vše oslabené postupně přidávat zátěž. Nepřetěžovat.

Bc. Martin Trávník
Bc. Martin Trávník

Specializace: Rehabilitace
Pracoviště: Centrum zdravých zad

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: