Cyklus

Dobrý den chtěla sem se zepta.Beru antikoncepci belera 2krát sem si zapomněla vzít prášek ale pak sem je už do užívala..začal my cyklus i v době použivání antikoncepce a trvá už 13dní myslíte že je to kvůli těm dvou vynechaným práškům nebo je to važnější problém??? předem děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

dobrý den, pravděpodobně to je vynecháním antikoncepce. až doberete platíčko, udělejte sedmidenní pauzu a pak začnětě brát další.radši použijte i bariérovou ochranu v prvním týdnu užívání nového platíčka.pokud by obtíže přetvávaly, vyhledejte svého gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Poruchy osobnosti a chování
Články: Poruchy osobnosti a chování
Porucha osobnosti je...
Sono karotid
Články: Sono karotid
Sono karotid, Doppler nebo...
Desatero pro lepší život s revmatoidní artritidou
Články: Desatero pro lepší život s revmatoidní artritidou
Trpíte-li tímto nepříjemným...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Stomatologie
Články: Stomatologie
Stomatologie, je obor...
Jste po operaci? O ránu se starejte pečlivě!
Články: Jste po operaci? O ránu se starejte pečlivě!
U mnoha zdravotních...
Nachlazené miminko: zmírněte rýmu a usnadněte mu dýchání
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: