Cysta

Dobrý den, chci Vás poprosit o radu, protože svého lékaře mám 120km daleko. Před 2 měsíci jsem vysadila a přášky a zrtatila menstruaci, zašla jsem si k lékaři a řekl mi, že mám cystu. Dostala jsem injekci na vyvolání menstruace a ve středu jsem začala špinit, myslela jsem, že jsem dostala menstruaci, opet jsem nasadila prášky, ale špinila jsem jen tu středu. Ted nevím, co s tím, jestli brát dále prášky. Děkuji za radu.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, navštivte gynekologa. Bude dobré vědět více o sliznici. Prášky můžete brát, jen bych pochybovala o spolehlivosti. užívejte raději i jinou antikoncepci.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: