D377 metastat.proces jater

Můj přítel měl zjištěn v 11/2011 polyp v tl.střevě, dle histol.pozitivní, ten mu byl odstraněn, chodil na pravidelné kontroly - vše bylo už O.K.Naposledy 17.3.2015 - S-AFP:3,0 S-CEA 5,7 S-CA19 8. Nyní asi tak po 10.9. unaven, tmavá moč i teplota a bolesti v pravém podžebří. 23.9.2015 na CT ve FN - zjištěn D377, poté 24.9. S-CA 19-9 349,40 S-CEA >1000,00. Medikace: Nolpaza 40 mg 1-0-0, Ciprinol 250 mg 1-0-1 - vybrat balení. Jak postupovat při léčení, je ještě nějaká naděje - co by pomohlo?

Odpověď odborníka:

Milá Jarmilo, Vašemu příteli zatím předepsali pouze léky na trávení a antidepresiva. Blíže o diagnose nic nepíšete, pouze, že má zvýšené nádorové markery, které svědčí o problému v zažívacím traktu. Takže jak postupovat při léčení nedokážu blíže poradit, nejprve nutné mít stanovenu diagnosu, rozsah onemocnění a typ nádoru, pak se lze blíže podívat na to, zda bude vhodné chemoterapie, biologické léčba či operace. Napiště s podrobnostmi.KK

MUDr. Karolina Kašparová
MUDr. Karolina Kašparová

Specializace: Onkologie
Pracoviště: Onkologická ambulance AntiCa Kladno, Onkologická klinika VFN Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: