Dávkování euthyroxu

Dobrý den, prodělala jsem autoimunitní zánět štítné žlázy a léčím se tedy na subklinickou hypotyreozu od 14.12.2010. V den, kdy beru 100 mg mám bušení srdce a tepy kolem 90/min., v den kdy beru 50 mg je vše o.k.. Myslíte si také jako já, že je na vině nesprávné dávkování? TSH mám 6,9 na odběr po první nasazené dávce jdu 3.2.. Zklidní se tepy po delší době až si tělo na "možná nevhodně" nastavenou dávku zvykne? Moc děkuji za odpověď!

Odpověď odborníka:

Dobrý den, dle Vašich příznaků by opravdu mohla být příčina obtíží ve vyšší dávce preparátu, který užíváte, doporučuji se telefonicky domluvit s lékařem, který Vám terapii nasadil a upravit dávkování

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: