Delší menstruace

  • Dotaz od: Stulíková Miloslava
  • Publikováno: 18.7.2008
  • uLékaře.cz

Dobry den, měla bych prosím dotaz. Pani doktorka mi predepsala lek DETRALEX tbl 60x 500mg, uzivam ho kazdy den dve tablety rano. Po 4 dnech uzivani jsem dostala pravidelnou menstruaci, normalni menstruace mi trva tak 5 dni a ted krvacim uz 8 den. Chtela jsem se zeptat, zda-li toto prodlouzeni by mohlo byt uzivanim tohoto prasku detralex, nebo necim jinym. Antikoncepci neberu. Dekuji mockrat za odpoved

Odpověď odborníka:

Toto nepatří k běžným nežádoucím účinkům Detralexu, ještě jsem se s tím nesetkala. Doporučuji ale přesto Detralex vysadit a navštívit gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x