Denně nervozita

Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu. Od roku 2002 se léčím na maniodepresivní psychózu zoloftem 100. Teď cca rok jsem každý den několikrát denně ve stresu a nevím proč. Stažené tělo, klepou se mi ruce. Když zajdu za svou psychiatričkou akorát mi zvedne dávkování zoloftu a přidá lexaurin. Ale můj problém to neřeší. Jsem z toho již zoufalá, protože nevím co může být příčina. Život mám v pohodě a proto mě to trápí. Štítnou žlázu mám také v pořádku. Také mi každý večer po "nervech" pálí jazyk. Špatně spím, také beru na noc mirtazapin. Snad mi poradíte co v tom je? Děkuji

Odpověď odborníka:

Milá Jano. To, co prožíváte je nepojmenovaná potřeba změny léčby a stylu Vašeho života. Máte-li zájem o změnu směru ,jsem pro Vás na mens-sana@seznam.cz Napíšete mi svůj příběh od narození? S pozdravem a poděkováním za důvěru Petr Jugas

MUDr. Petr Jugas
MUDr. Petr Jugas

Specializace: Neurologie
Pracoviště: Soukromá praxe neurologie

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět žil
Články: Zánět žil
Co bychom měli vědět o...
Jak si poradit se zánětem močových cest pomocí homeopatik
Články: Jak si poradit se zánětem močových cest pomocí homeopatik
Pálení a řezání v podbřišku...
Ledviny – jeden z nejdůležitějších orgánů v těle
Články: Ledviny – jeden z nejdůležitějších orgánů v těle
Již staří Číňané považovali...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Články: Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Není to příjemné pomyšlení...
Ženská masturbace
Články: Ženská masturbace
Mnoho žen ještě stále žije...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: