Deoprese a nechuť na sex

Dobrý den paní doktorko, už druhý rok se léčím Zoloftem, který perfektně funguje, ale mám s ním jeden problém. Od doby co ho beru jsem sice mnohem více v pohodě, ale docela u mě poklesla chuť na sex s manželkou, resp. chuť na sex obecně. Můj psychiatr mi říká, že tento nežádoucí účinek mají všechna antidepresiva a že můžu být rád, že jinak dobře zabírá. Tak nevím. Existuje způsob, jak mojí chuť na sex nastartovat a přitom zůstat na Zoloftu? Zejména manželka by to ocenila:-/ Děkuji předem za odpověď. Martin Frank

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Váš psychiatr má pravdu, tento nežádoucí účinek má většina antidepresiv. Možná by Vám mohly pomoci různé volně prodejné přípravky ke zlepšení erekce, ale o tom se raději poraďte se svým psychiatrem. A existuje jedno antidepresivum, které sexuální touhu neovlivňuje (účinná látka je bupropion) - ale zase, nevím, zda by pro Vás bylo vhodné. Zdravím Vás.

MUDr. Lea Blahníková
MUDr. Lea Blahníková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Obvodní lékař, Vidnava

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: