Depo provera

Pred 3 roky jsem si nechala poprve pichnout injekci....menstruace zmizela,vse bylo 2 roky ok. pak jsem vynechala jakoukoliv antikoncepci,menstruace se asi po 5 mesicich dostavila a byla pravidelna... a ted,po pul roce,kdy jsem nemela s nicim problem,jsem si nechala pichnout opet injekci depo provera,protoze jsem vedela,ze nejsem tehotna,tak to bylo v dobe priblizne 14 dni po menstruaci,....po 24 dnech od pichnuti injekce jsem dostala menstruaci ( takze asi o 14 dni dyl,nez by mel byt normalni cyklus) a ta trva uz 5 den......normalne jsem to mela tak 4 dny..... jaka je sance,ze opet menstruace zmizi,kdyz uz jednou muj organismus reagoval tak,jak jsem napsala???????...diky.....

Odpověď odborníka:

Jedna z možných komplikací při depo proveře je nepravidelné krvácení,proto osobně dávám přednost jiným formám. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: