Diazepam u dítěte

Dobrý den, mám tříletého syna u kterého se občas projeví menší zadrhávání řeči. Jak to přijde, tak to odezní, ale protože tento problém mám od mala i já, došla jsem s ním pro jistotu na foniatrii, kam nás poslala pediatrička. Bylo mi řečeno, že v současné době paní foniatrička nevidí ani neslyší žádný problém, ale doporučila nás k dětskému logopedovi, kam budem preventivně docházet a vše hlídat. S tím vším naprosto souhlasím, ale velice mne překvapilo, ze pí.foniatrička předepsala tříletému dítěti Diazepam. Vím, že je to lék návykový a tlumící a nedovedu si představit, že bych to dávala malému dítěti, které je naprosto v pohodě. Prosím o Váš názor na tento postup, popřípadě, zda mi nemůžete doporučit spíše nějaká homeopatika apod. Děkuji a přeji hezký den Mirka.

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně šlo vaší lékařce o psychické zklidnění dítěte a domnívá se, že k zadrhávání dochází při stresu a psychickém vypětí. V tomto případě by mohl pomoci dětský psycholog. Homeopatika zkusit můžete.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: