Dlouhá a slabá menstruace

Dobrý den, od července používám antikoncepci Yaz a první měsíc jsem měla krvácení mimo cyklus, což jsem dávala na vinu hormonální nerovnováze. Poté se mi to však ustálilo. V září jsem potřebovala vynechat menstruaci a tak jsem vynechala 4 placebo pilulky a začala brát nové platíčko. Vše bylo v pořádku až doted. Minulé pondělí 22.9. jsem začala krvácet a vypadalo to jako normální menstruace, avšak pokračuje i nadále (už asi 11 dní, dnes je 3.10.), je to slabé a občas jsou v tom i malé kousky. Nebolí mě podbřišek a jinak se cítím dobře. Dnes dobírám poslední pilulku a poté následují 4 placebo a má mi začít opět menstruace, ale už v normálním cyklu. Ale to by znamenalo že bych krvácela skoro už 3 týdny. Chci se zeptat, je to normální?? Co by to mohlo být při nejhorším? Co bych měla dělat? Jaké jsou způsoby léčby? Děkuji za Vaši odpověď

Odpověď odborníka:

Normální to rozhodně není, někdy se to stává při kontinuálním podávání, nejlepší cesta je dokončit plato,nechat jeden cyklus proběhnou bez antikoncepce a v dalším cyklu začít opět od prvního dne menses. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: