Dlouhá menstruace

Dobrý den, 15.ledna jsem vysadila antikoncepci (naposled jsem brala mininsiston). Snažíme se s přítelem otěhotnět. Ale mám problém s menstruací. Od 21.ledna-26.ledna jsem měla normální mestruaci. Od 14.února-18.února jsem měla velice slabou mensturaci (spíše takové špinění). A 29.února mi znovu začala menstruace, spíše taková střední. Už ji mám 9 dní a nevypadá to, že by měla přestat. Vím, že po vysazení antikoncepce by měla být roházená, ale takle dlouhá menstruace je opravdu divná. Čím to je? A kdy mám vyhledat lékaře?

Odpověď odborníka:

dobrý den, vyčkala bych cca 2-3měsíce,než se srovná cyklus.pak bych navštívila gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: