Dlouhá menstruace

Dobrý den,asi rok jsem brala antikoncepci se kterou jsem neměla žádný problém,teď jsem jí asi na tři měsíce vysadila a znovu sem jí začala brát s prvním dnem menstruace.Menstruaci jsem měla pět dní,poté den pauza ale po pohlavním styku mi znovu začala dost silně na celý den,další den pouze špinění a pak zase nic a znovu po pohlavním styku přišlo krvácení.Takhle se to opakuje už 14 den.Prvně jsem si myslela,že to může být tím,že jsem znovu začala brát antikoncepci a tak se menstruace prodloužila i když při prvním začátku se mi tohle nestalo,ale to,že krvácení vždy přestane a po styku je silnější mě vyděsilo,že to asi nebude úplně v pořádku.Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Při zahájení by mohlo být slabé špinění,ale ne krvácení,bylo by potřeba vyšetření k objasnění příčiny a pokud by se opakovalo byla by možná i úvaha o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x