Dlouhá menstruace se začátkem užívání antikoncepce

Dobrý den. Před skoro třemi týdny jsem začala užívat antikoncepci Yaz. Začala jsem první den menstruace tak jak se to má začít užívat. Ze začátku byla antikoncepce velmi slabá několik dní, poté se to trochu zesílilo, ale doteď to nepřešlo. Konkrétně mám menstruaci již 18 dní a stále to nepřestává. Je to zvláštní, jelikož jsem většinou měla antikoncepci pravidelnou a trvala zhruba 4 dni. Je to normální, nebo bych měla antikoncepci radši vysadit?

Odpověď odborníka:

Slabé zakrvácení se při začátku braní antikoncepce může vyskytnout, ale pokud krvácíte 3 týdny zajděte na gynekologii dalo by se uvažovat o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: