Dlouhodobá absence menstruace po vysazeni antikoncepce

Dobrý den, 15.5.2013 jsem vysadila antikoncepci a od té doby jsem byla u svojí gynekoložky na třech vyvolávacích injekcích. A menstruace pořád nepřichází. Je mi špatně, mám "menstruační bolesti" v podbříšku, ale krvácení stále nepřichází. Moje doktorka mi doporučuje opět nasadit HA nebo hormonální léčbu. Krevní testy i hormony mám v normě. HA jsem brala 3 roky. Máte nějaké jiné doporučení? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Nepíšete kolík je vám let, byl by potřeba stanovit hormonální profil a podle výsledku zvolit další postup,bude li příčina hormonální,pak i hormonální bude způsob léčby. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x