Dlouhodobé bolesti na hrudi,motání hlavy

Dobrý den chtěl jsem se poradit je mi 18 let a asi před mesicem a pul se mi nahle začala motat hlava.Jeli jsme na pohotovost jelikož jsme nevedeli co semnou je.Tam mi natočili ekg to bylo v pořádku pak mi změřili tlak 180/100 a puls 130 a nechali na lužku 4 dny na pozorování a dalsi vysetreni podstoupil jsem ruzne vysetreni očního pozadí odebrání krve poslech srdce sono srdce ale vse dopadlo v pořádku.Pustili me domu se stejným stavem stím že je to z psychycké přičiny a předepsali mi prosulpin 50mg pulku rano pulku vecer.Objednali me na holtra na tlak a ekg holtra vse dopadlo v pořádku až na toho holtra na ekg tam mi byl naměřen puls 140 a doktor mi řekl že to není nic hrozného a že by to nechal být.Dále jsem byl doma jelikož se mi furt motala hlava a pocit buseni srdce asi po tydnu se mi do toho přidalo píchání u srdce bolest na leve lopatce byl jsem u obvodní lekařky a ta mi řekla že je to v pořádku.Pak asi po dvou tydnech jsem šel za ní znovu ale při ceste k ní se mi tak rozbusilo srdce že jsem si naměřl 210 pulsu za minutu motala se mi hlava spatne se mi dychalo a trasli se mi ruce musel jsem si sednout a asi po 10 minutach to prestalo ne uplně ale alespon tak abych mohl chodit.Dosel jsem k ní a tam mi namerila tlak 150/95 a puls 125.Řekla mi at si dojedu na pohotovost a dala mi jakousi zadanku.Tam si me poslechli natočili znovu ekg a nechali jsi me tam na hospitalizaci byl jsem tam zase 4 dny udělali mi znovu sono srdce rentgen srdce spirometrii a vše v pořádku předepsalimi betaloc 25mg jeden dene,prosulpin mi nechali jednu pulku rano a k tomu mi dali pulku zoloft pulku vecer.Zatim se mi hlava nemotá ale mam v ní jakýsi tlak a píchaní u srdce nadále trvá.Bušení srdce odstopilo a vysoký puls také.Nevím co mám dále dělat.Děkuji za radu.

Odpověď odborníka:

Dobrý den- chápu, že jste za poslední dny prožil tolik podivných stavů, že už sám přestáváte věřit svému organismu a jeho signálům, Zdá se, že Vaše orgány jsou anatomicky zdravé, jen z nějakého důvodu "podléhají panice". Najít zdroj této orgánové řeči, která zřejmě zastupuje jakési nejistoty ve Vašem nitru, je někdy trochu "běh na dlouhou trať", mohl by Vám pomoci citlivý psychoterapeut (psychiatr nebo psycholog) ,kterého si samozřejmě můžete sám zvolit (pomoci vyhledat může např. pražský RIAPS). Plný efekt léků se rozvine o něco později. Bylo by dobré, kdybyste se začal věnovat nějaké rekreační sportovní aktivitě- stačí rychlejší procházky, kolo..získáte znovu sebedůvěru, začnete své tělo vnímat jako "své".

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x