Dlouhodobé krvacení

Dobrý den . Jiz asi měsíc slabě krvacím z pochvy . Při návštěvě mé doktorky mi bylo sděleno , že mám antikoncepci s nízkým počtem hormonů , a proto mi byla předepsána jiná, s tim že bych měla po týdnu braní přestat krvácet. Týden uběhl a já stále krvacím. Když jsem paní doktorce volal řekla mi , že pokuď do dvou měsíců krvacení nepřestane mám se stavit. Je opravdu možné abych takto dlouho krvácela ? Nebo to může být zbůsobeno něčím jiným ? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, možné to určitě je, ale měla byste být podrobněji vyšetřena. Na další kontrole se vyšetření dožadujte. Ale nejspíš vám jen "nesedí" horm. antikoncepce, někdy totiž dlouho trává, než se pro určitou ženu najde určitý druh antikoncepce, který jí přesně vyhovuje. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: