Dlouhodobé padání vlasů

Dobrý den, padají mně už dlouho vlasy ve velké míře,užívám Letrox 50-činnost štítnice je prý stabilizována, mám i problémy s pletí-uhříky,zarudlé boláčky,suchá šupinatá kůže v obličeji. S čím souvisí padání vlasů-dost mě to znepokojuje a trápí. Může na to mít i vliv, když jsem dárce krve.Dávám krev pravidelně 3x-4x ročně. Hormonální hodnoty mám v pořádku,je mně 47let. Děkuji

Odpověď odborníka:

Příčin padání vlasů je mnoho a je třeba komplexní vyšetření kožním lékařem. Častá příčina je citlivost vlasových folikulů vůči androgenním hormonům a léčba je velmi obtížná.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-7 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Seborea | Od: Sara | 18.5.2014 19:10
Z Vašeho popisu by se mohlo jednat i o Seboroickou
dermatitidu. Doporučuji navštívit nějakého
ověřeného trichologa a nechat si udělat diagnostiku.
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: