Dlouhodobé špinění

Dobrý den. Po dobu 9 měsíců užívám antikoncepci Lamyu. Zpočátku jsem ji neužívala příliš pravidelně, vždy v rozmezí cca 2 hodin. Asi před měsícem jsem ji ale začínala užívat téměř na minutu přesně. Poslední menstruace se dostavila po dvouměsíčním zpoždění (během kterého jsem si pro jistotu udělala několik těhotenských testů), ale spíše se jednalo o silnější špinění, které trvá doteď (déle než 14 dní). Už dříve se mi stávalo, že jsem měla 7 dní menstruaci a poté jsem týden špinila, ale špinění nikdy nepřetrvávalo tak dlouhou dobu. Nepravidelnost cyklu je prý u mé antikoncepce normální, ale přesto bych se chtěla zeptat, zda nemůže být příčinou mého problému něco jiného. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Lamya je pouze gestagenní antikoncepce, která se užívá u kojících žen či u žen, které z nějakého důvodu nemohou užívat klasickou antikoncepci, kde je i estrogen. Nevím, jaký je Váš důvod. Pokud jste v poslední době neužívala nějaké léky a vyloučí se u Vás zánět pochvy, hrdla děložního či dělohy, pak bych se pobavil s Vaším gynekologem a dalších možnostech antikoncepce.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x